جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای ستاد راهبری فناوری‌های هوشمند حوزه های علمیه با آیت الله اعرافی

حوزه/ آیت الله اعرافی گفت: توجه ویژه ای به نظرات اساتید در حوزه‌های فقه، اخلاق، فلسفه و پیامدهای اجتماعی در مراحل مختلف کار شود؛ این توجه از لازمه‌ها و مزایای برجسته مدیریت تحولات پیش‌روی حوزه در زمینه کاربست فناوری‌های هوشمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،آیت الله اعرافی در دیدار اعضای ستاد راهبری فناوری های هوشمند حوزه های علمیه ضمن تقدیر از اقدامات و برنامه‌های ستاد و کلان پروژه هوش مصنوعی و علوم اسلامی خطاب به اعضای این ستاد گفت: می بایست توجه ویژه ای به نظرات اساتید  در حوزه‌های فقه، اخلاق، فلسفه و پیامدهای اجتماعی در مراحل مختلف کار داشته باشید؛ این توجه از لازمه‌ها و مزایای برجسته مدیریت تحولات پیش‌روی حوزه در زمینه کاربست فناوری‌های هوشمند است.

مدیر حوزه های علمیه با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر محققین، مدیران و جامعه حوزوی به مسائل و تحولات ناشی از ورود و توسعه فناوری بیان داشت: از محققین و همه مسئولان جامعه حوزوی می خواهیم همکاری های لازم با این ستاد را به عمل آورند.

در ابتدای این نشست دکتر بهروز مینایی، مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات و فضای مجازی، گزارش مختصری از اقدامات صورت گرفته در حوزه فنی کلان پروژه هوش مصنوعی و علوم اسلامی ارائه کرد.

در ادامه  محمدرضا قاسمی مدیر این پروژه و دبیر ستاد راهبری فناوری‌های هوشمند حوزه با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های ستاد در جهت پیش‌برد اهداف کلان حوزه در زمینه مدیریت و به‌کارگیری فناوری‌های هوشمند در چهار ضلع علمی، راهبردی، گفتمان‌سازی و فنی، خلاصه ای از طرح هوشمندسازی نظام برنامه ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه را به مدیر حوزه های علمیه ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha