یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
واکسن کرونا در یزد

حوزه/ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از روند کاهشی بستری بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، دکتر سلمانی امروز در گفت‌وگو با رسانه ها اعلام کرد: روند کاهشی بیماران بستری در بیمارستان‌های یزد همچنان ادامه دارد و در حال حاضر، ۷۰۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۱۳۲ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: در شبانه روز گذشته، ۱۳۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند.

وی گفت: در حال حاضر شهرستان اشکذر در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

دکتر سلمانی تصریح کرد : تعداد بیماران در بیمارستان‌های پذیرای کرونا بسیار کمتر شده است اما باید مردم همه دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت انجام دهند تا این روند ادامه داشته باشد.

  هشتمین مرکز واکسیناسیون تجمیعی کرونا در شهر یزد افتتاح شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان یزد گفت: هشتمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در شهر یزد در سالن ورزشی قائم دانشگاه علم و هنر یزد با حضور معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار و سایر مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

دکتر موسوی ادامه داد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا قائم واقع در بلوار دانشجو ، دانشگاه علم و هنر و سالن ورزشی قائم است.

وی تصریح کرد:این مرکز همه روزه در شیفت صبح از ساعت ۸ الی ۱۳ و در شیفت عصر از ۱۷ الی ۲۱ با همکاری پرسنل هلال احمر، آماده واکسیناسیون به گروه های هدف سنی اعلامی(۴۵ سال به بالا)خوهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha