جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کانون «هنرهای ادبی»

حوزه/ مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران از راه اندازی کانون هنرهای ادبی با هدف تربیت مبلغ و توسعه توانمندی های تبلیغی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم ماندانا جلالی اظهار داشت: به همت اداره کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران و با هدف تربیت مبلغ و توسعه توانمندی های تبلیغی «کانون هنرهای ادبی» با حضور جمعی از بانوان طلبه و مبلغ اهل قلم راه اندازی شد.

وی با اشاره به ظرفیت های نهفته در ادبیات فارسی در ابلاغ پیام دین به اقشار مختلف جامعه، حضور بانوان طلبه و مبلغ هنرمند و فعال در زمینه های مختلف ادبیات فارسی را تحسین برانگیز خواند و افزود: تربیت طلاب اهل قلم و مسلط به ادبیات فارسی به عنوان یکی از عرصه های مهم تبلیغ معارف اسلامی پیوسته مورد توجه این اداره کل بوده است.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه کانون هنرهای ادبی به عنوان یکی از زیرمجموعه های اداره کل تبلیغ در زمینه راهبری فعالیت ادبی بانوان طلبه نقش آفرینی خواهد کرد، ادامه داد: در دایره فعالیت این کانون بخش‌های مختلفی به فعالیت هنری و تبلیغی مشغول هستند که از جمله آنها می توان به تولیدات ادبی طلاب، تک نوشت، واحد شعر، واحد داستان نویسی و هنر فیلمنامه نویسی اشاره کرد.

خانم جلالی ضمن ابراز خرسندی از توسعه توانمندی های تبلیغی بانوان طلبه و با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در اداره کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران برای برگزاری دوره های آموزشی متعدد در گرایش های مختلف ادبی، خاطرنشان کرد: فعالان ادبی و علاقه مندان به هنرهای ادبی جهت عضویت در این کانون می توانند به نشانی @kanoon_adabi در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha