پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
استاد محمدرضا حکیمی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی درگذشت عالم فرهیخته و اندیشمند، استاد محمدرضا حکیمی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در پیامی، درگذشت استاد محمدرضا حکیمی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

حضور در عرصه تحقیق و انس با کتابت در کنار توجه هنرمندانه به نگارش اندیشه های دینی و تبیین معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام کاری بس ارزشمند و برجسته است که بی شک عالمی فرهیخته و اندیشمندی همچون مرحوم استاد محمدرضا حکیمی که در طریق پرافتخار انقلاب و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز با قلم خویش گام های بلندی برداشت، در این میدان، جامع و چیره دست بود.

استاد محمدرضا حکیمی یکی از محققان برجسته و دانش آموخته این حوزه کهن در مرزبانی مکتب اهل بیت علیهم السلام بود که با قلم و کتابت خود میراث های گرانبهایی از اندیشمندی و تفکر دینی روزآمد، کارآمد و پاسخگو نسبت به نیازهای نظام دینی و جامعه اسلامی به جای گذاشت.

اینجانب درگذشت این محقق و اندیشمند را به محضر رهبر معظم انقلاب، حوزه علمیه خراسان، دوستان، آشنایان و به ویژه بیت آن مرحوم و به خصوص دانشمند محترم، جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد آقای حکیمی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن فقید سعید، علو درجات را مسئلت دارم.

سید مصباح عاملی
مدیر حوزه علمیه خراسان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha