یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت پیمان

حوزه/  دبیر شورای دین پژوهان کشور در پیامی درگذشت عالم و دین پژوه استاد محمدرضا حکیمی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت دکتر آیت پیمان بمناسبت درگذشت عالم و دین پژوه استاد محمدرضا حکیمی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون 
العلماء باقون مابقی الدهر 
درگذشت عالم و دین پژوه برجسته استاد محمدرضا حکیمی ، پژوهشگر و  اندیشه ورز  و ادیب و مجتهد و نویسنده  شهیر ، جامعه علمی و دینی کشور را در غم فقدان خویش سوگوار نمود.
این ثلمه بزرگ را به تمامی دوست داران علم و فرزانگی و اندیشه و دوستان و ارادتمندان آن اندیشمند و آزادمردِ وارسته و جمیع بازماندگان  تسلیت عرض میکنم و از خداوند سبحان شادی روح و مغفرت و رحمت واسعه برای آن زنده یاد مسئلت مینمایم .  
آثار ارزشمند به یادگارمانده از آن شخصیت علمی همچون  *بیدارگران اقالیم قبله* « *سرچشمه خورشید* »  « *امواج غدیر* » *«فاطمیات* »   « *واژه های لاهوتی*  *«قیام جاودانه* » « *ادبیات و تعهد* » « *دانش مسلمین* »  *«نان و کتاب* »  *«جامعه‌سازی قرآنی* » و *مجموعه بزرگ الحیاه* حاکی از  اندیشه‌های عدالت‌خواهانه او و دغدغه های عمیقش در طول  عمر پربار هشتاد و شش ساله‌ است ، وی  این عمر پرثمر را پیوسته در پی گسترش دانایی و عدالت‌خواهی و حریّت سپری نمود ونام و یادش در سینه آگاهان و عدالت خواهان برای همیشه جاودان و ماندگار خواهد ماند .  تغمده الله برحمته الواسعه .   

 آیت پیمان 
دبیر شورای دین پژوهان کشور 
دبیرکل مجمع جهانی شیعه شناسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha