سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
عیسی عباسی

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه اول ماه محرم ۴۰ مداحی از مداحان استان ضبط و از رادیو پخش شد

عیسی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یاسوج در خصوص اقدامات روابط عمومی تبلیغات اسلامی در دهه اول محرم گفت: ۴۰ مورد مداحی توسط مداحان استان ضبط و از رادیو محرم و رادیو دنای مرکز کهگیلویه و بویراحمد پخش شد.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:‌ ۱۱ قصه به صورت انیمیشن و موشن‌گرافی برای ۱۰ روز اول محرم و شام غریبان در فضای مجازی توزیع و اکران شد.

وی با اشاره به نصب بزرگترین پرچم امام حسین(ع) به متراژ ۵۰۰ متر مربع با موضوع "نسل به نسل در پناه تو هستیم" در یاسوج، افزود: نصب پرچم، پلاکارد، پوستر و بنر و سیاه‌پوش کردن سطح شهرها و شهرستان‌ها از دیگر اقدامات است.که کارگردان آن توسط عیسی عباسی صورت گرفته است.

این فعال فرهنگی عنوان کرد: ضبط برنامه و شعرهای آیینی عاشورایی با شعارهای کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد و ضبط نماهنگ به مدت ۴ دقیقه با خوانندگی مرتضی باب با موضوع رفقا از دیگر اقدامات روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان در دهه اول محرم است.

عباسی خاطرنشان کرد: ورک شاپ گرافیکی با هنرمندان گرافیست استان به مدت ۵ روز قبل از محرم و طراحی ۲۰ پوستر از موضوعات مختلف جهت اکران در فضای رسانه‌ای و چاپ در سطح شهرها و عرشه پل‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha