شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
موسوی فرد
عکس آرشیوی است

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: بنده به سهم خود، تلاش می‌کنم کاری که تا الآن برای هفت‌تپه انجام نشده است، با کمک مسئولان مرکز کشور، شکل گیرد و مدیری شایسته، لایق، انقلابی و جهادی روی کار آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان،  در حاشیه حضور بین کارگران هفت‌تپه، در جمع خبرنگاران گفت: برای چندمین بار بین کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه حضور پیدا می‌کنم.

وی اظهارداشت: هفت‌تپه مصداق عینی این سخن از مقام معظم رهبری است که اگر در رأس هر مجموعه‌ای مدیر انقلابی، جهادی، شایسته و پاک دست قرار گیرد، همیشه موفق خواهد بود.

وی بیان کرد: اگر برای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه این بیانات رهبری تحقق پیدا می‌کرد، مشکلات فعلی وجود نداشتند.

بیشتر بخوانید؛

حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع کارگران هفت تپه

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان عنوان کرد: بنده به سهم خود، تلاش می‌کنم کاری که تا الآن برای هفت‌تپه انجام نشده است، با کمک مسئولان مرکز کشور، شکل گیرد و مدیری شایسته، لایق، انقلابی و جهادی روی کار آید.

امام جمعه اهواز با اشاره به طرح دغدغه‌ها و مطالبات از سوی کارگران شرکت، خاطرنشان کرد: مدیر جدیدی که بر روی کار می‌آید با فعال کردن خطوط شرکت نه‌تنها کارگران فعلی، بلکه کارگران دیگری نیز می‌تواند استخدام کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد گفت: ان‌شاءالله همه ما باید تلاش کنیم که مدیری شایسته و لایق بر روی کار آید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha