پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی قزوین

 حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: تحقیقات و پژوهش های حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی به  صورت کتاب در اختیار علاقه مندان قرار گرفته و در حقیقت یک چهره علمی در کشور و استان بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تسلیت درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید موسی ابراهیمی، مدیر اسبق حوزه علمیه قزوین، گفت: ایشان در زمان مدیریت حوزه استان، خدمتگزاری شایسته‌ای به طلاب و اساتید داشتند و موفق شدند علاوه بر فعالیت های مدیریتی، تألیف کتاب‌هایی را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی شهادت فرزندش بود.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: مرحوم ابراهیمی آثار و تالیفات ماندگاری از خود برجای گذاشت که از جمله آن می‌توان به جمع‌آوری احادیث رسول گرامی اسلام‌(ص) اشاره کرد که در ۱۰ جلد به چاپ رسید.

همچنین در پی درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، مدیران مدارس علمیه استان قزوین، مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهای استان، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیت، مدیر حوزه علمیه خواهران استان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، ائمه جمعه و جماعات در پیام های جداگانه درگذشت این عالم خدوم را تسلیت گفتند.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha