شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مرحوم ابراهیمی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی همیشه در تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشید با اعزام فرزند گرامی خود به جبهه های حق علیه باطل که به شهادت رسید، به انقلاب ادای دین کرد و به عنوان یک پل ارتباطی مردم و حوزه علمیه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز با حضور در منزل مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید موسی ابراهیمی، گفت: حضور در مسجد و محراب و امامت جماعت در هر سه نوبت و تفسیر قرآن و نهج البلاغه و بیان معارف دینی کار همیشگی این عالم جلیل القدر بود.

وی خاطرنشان کرد: این عالم ربانی به عنوان یک چهره برجسته و خدوم، در عرصه‌های فرهنگی و  تقویت حوزه علمیه استان قزوین و تربیت شاگردان در این منطقه  نقش فعال و اثرگذاری داشت.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: مرحوم حجت الاسلام ابراهیمی همیشه در تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشید با اعزام فرزند گرامی خود به جبهه های حق علیه باطل که به شهادت رسید، به انقلاب ادای دین کرد و به عنوان یک پل ارتباطی مردم و حوزه علمیه بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: ایشان سالها در مقام استاد با بیش از چند دهه سابقه تدریس و تلاش علمی در حوزه علمیه  قزوین نمونه بارز یک  عالم برجسته فاضل و مهذب بود.

وی ادامه داد: سال‌ها حضور در مدیریت حوزه علمیه قزوین و مدارس علمیه این شهر، تنها بخشی از خدمات برجسته مرحوم ابراهیمی در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha