یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
واکسیناسیون حجت‌الاسلام نکونام
واکسن زدن حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نوبت اول واکسن کوو ایران برکت را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، امروز در مرکز واکسیناسیون شهرکرد نوبت اول واکسن کوو ایران برکت را دریافت کرد.

در ادامه واکسیناسیون عمومی ویروس کرونا، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری علی رغم این که از نظر شرایط سنی زودتر می توانست دُز اول واکسن خود را دریافت کند، ولی به دلیل بهره مندی بیشتر مردم استان نوبت واکسن خود را به تاخیر انداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در حاشیه دریافت نوبت اول واکسن ایرانی کوویران برکت مردم را به استقبال از تولیدات داخلی تشویق کرد.

وی بیان کرد: تولیدات داخلی همواره مورد تبلیغات سوء دشمنان است. استقبال از تولیدات داخلی، مواجهه ما با تبلیغات سوء دشمنان است.

 زدن واکسن کرونا یک وظیفه و تکلیف اجتماعی است

 امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: امروز توفیق شد در این امر زدن واکسن ما هم انجام وظیفه بکنیم، البته ما شرایطمان طوری بود که زودتر از این ها می توانستیم [واکسن را دریافت کنیم] ولی به خاطر اینکه در این امر خیلی عجله نکرده باشیم تا مردم بیشتر از این فرصت استفاده بکنند و در شرایط بهتری همه مردم دارند بهره مند می شوند ما هم استفاده کرده باشیم.

نکونام افزود: واکسن برکت را هم انتخاب کردیم به لحاظ اینکه اولا تولید داخل است و تبعا انسان می‌تواند اطمینان بیشتری به تولید داخل داشته باشد و اینکه اطلاعات کسب شده ما حاکی از آن است که الحمدلله آثار و برکات خیلی خوبی داشته و انصافا و به سلامت افراد کمک کرده است و اضافه بر همه این ها معمولا ما هرچه که در داخل تولید می‌کنیم متاسفانه با یک سری تبلیغات سوءی مواجه شده که علیه این کشور و تولیدات این کشور صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: به هر میزان بتوانیم از تولیدات داخلی‌ استقبال بکنیم در حقیقت به استقلال و رشد کشورمان و توانمندی‌های جوانانمان کمک کرده‌ایم.

امام جمعه شهرکرد ادام داد: توصیه دیگر من این است که در واکسن زدن شتاب کنند، واکسن را حالا برکت انتخاب کردند چه بهتر، واکسن‌های دیگر به نظرشان رسید، بالاخره واکسن بزنند؛ به عنوان یک وظیفه تکلیف دارند همه که این وظیفه اجتماعی را انجام دهند چون نزدن واکسن به نوعی کمک به شیوع ویروس است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha