شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پذیرش

حوزه/ مرکز تخصصی بین المللی "فجرُنا" با مجوز مرکز مدیریت حوزه های علمیه، در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ رشته مطالعات اسلامی در سطح سه به دو زبان انگلیسی و عربی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز تخصصی بین المللی فجرُنا با مجوز مرکز مدیریت حوزه های علمیه، در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ رشته مطالعات اسلامی در سطح سه به دو زبان انگلیسی و عربی برگزار می کند.

بر اساس این گزارش: شرایط ثبت نام عبارت است از اتمام سطح دو حوزه علمیه، تسلط به زبان در حد مکالمه پیشرفته و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی ذکر شده است.

برای ثبت نام رزومه و آخرین مدرک تحصیلی (سطح دو به بالا) را به ایمیل admission@fajrona.ir ارسال فرمایید.

گفتنی است: سطح سه مطالعات اسلامی، اولین مقطع از این رشته علمی ترویجی است، که طلاب، ضمن شناخت مبانی تشیع و فرق اسلامی، تاریخ و تمدن اسلام و  آشنایی با ادیان و تاریخ جهان به زبان  دوره، مهارت های لازم برای معرفی و تبلیغ آموزه‌های اسلامی و شیعی، ارتباط با اندیشمندان در عرصه بین‌الملل، تدریس و تحقیق در حد تحلیل و بررسی و پاسخگویی به نیازها در زمینه مطالعات اسلامی را پیدا می‌کنند و در پایان موفق به دریافت دانشنامه این رشته می‌شوند.

شرایط اتمام سطح دو حوزه علمیه، تسلط به زبان در حد مکالمه پیشرفته و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی.

مزایای شرکت در این دوره اعطای دانشنامه رسمی حوزه علمیه، حمایت از آثار و فعالیت‌های علمی و پژوهشی و بهره‌مندی از اساتید مجرب آشنا به فضای بین‌الملل می باشد.

برای ثبت نام رزومه و آخرین مدرک تحصیلی (سطح دو به بالا) را به ایمیل  admission@fajrona.ir ارسال فرمایید.

زمان ثبت نام: ۲ شهریورماه لغایت  ۹ شهریورماه ۱۴۰۰ و زمان آزمون ۱۰ و ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۰ می باشد و علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر با تلفن: ۳۷۷۴۲۴۱۴ یا نشانی: قم، خیابان سمیه، خیابان شهیدین، کوچه ۴، پلاک ۲۶ یا info@fajrona.ir دامنه fajrona.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha