پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 976374
۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مرکز تخصصی بین‌المللی فجرُنا

حوزه/ مرکز تخصصی بین المللی فجرُنا با مجوز مرکز مدیریت حوزه های علمیه، در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ رشته مطالعات اسلامی را در سطح سه به دو زبان انگلیسی و عربی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مصاحبه‌های علمی متقاضیان مرکز تخصصی بین‌المللی فجرُنا پس از سه روز در دو نوبت صبح و عصر به پایان رسید. 

۸۲ متقاضی در یکی از دو رشته مطالعات اسلامی به زبان عربی وبه زبان انگلیسی در مقطع سطح سه پس از موفقیت در آزمون کتبی، به مصاحبه علمی دعوت شدند.

حجت‌الاسلام سیدحسین شهرستانی معاون آموزش مرکز با اعلام این خبر، افزود: آزمون کتبی و مصاحبه‌های علمی بصورت آنلاین برگزارشد، و از این تعداد ۷ طلبه‌ در رشته مطالعات اسلامی به زبان عربی و ۷ طلبه‌ در رشته مطالعات اسلامی به زبان انگلیسی پذیرش نهایی خواهند شد.

لازم‌ بذکر است مصاحبه‌های علمی توسط حجت‌الاسلام سیدمصطفی دریاباری مدیر مرکز، حجت‌الاسلام سیدحسین شهرستانی معاون آموزش و با حضور حجت‌الاسلام و المسلین محسن شیخانی از اساتید دروس خارج حوزه ، دکتر عیسی جهانگیری رئیس کالج اسلامی لندن و دکتر قنبری معاون ارتباطات وبین‌الملل دانشگاه المصطفی برگزار شد.

مرکز تخصصی بین المللی فجرُنا با مجوز مرکز مدیریت حوزه های علمیه، در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ رشته مطالعات اسلامی در سطح سه را به دو زبان انگلیسی و عربی برگزار می کند.

بر اساس این گزارش شرایط ثبت نام، اتمام سطح دو حوزه علمیه، تسلط به زبان در حد مکالمه پیشرفته و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی ذکر شده است.

گفتنی است سطح سه مطالعات اسلامی، اولین مقطع از این رشته علمی ترویجی است که طلاب، ضمن شناخت مبانی تشیع و فرق اسلامی، تاریخ و تمدن اسلام و  آشنایی با ادیان و تاریخ جهان به زبان  دوره، مهارت های لازم برای معرفی و تبلیغ آموزه‌های اسلامی و شیعی، ارتباط با اندیشمندان در عرصه بین‌الملل، تدریس و تحقیق در حد تحلیل و بررسی و پاسخگویی به نیازها در زمینه مطالعات اسلامی را پیدا می‌کنند و در پایان موفق به دریافت دانشنامه این رشته می‌شوند.

مزایای شرکت در این دوره اعطای دانشنامه رسمی حوزه علمیه، حمایت از آثار و فعالیت‌های علمی و پژوهشی و بهره‌مندی از اساتید مجرب آشنا به فضای بین‌الملل می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha