سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
فراخوان پذیرش در مؤسسه بین المللی مطالعات اسلامی

حوزه/ مؤسسه بین المللی مطالعات اسلامی وابسته به مدیریت حوزه های علمیه به منظور تربیت استاد، مبلغ و پژوهشگر در عرصه بین الملل اقدام به برگزاری رشته تخصصی سطح سه مطالعات اسلامی به زبان انگلیسی می نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مؤسسه بین المللی مطالعات اسلامی وابسته به مدیریت حوزه های علمیه به منظور تربیت استاد، مبلغ و پژوهشگر در عرصه بین الملل اقدام به برگزاری رشته تخصصی سطح سه مطالعات اسلامی به زبان انگلیسی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ می نماید.

بر اساس این گزارش، تابعیت ایرانی، حداکثر سن ۳۲ سال، ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت، اشتغال به تحصیل در حوزه های علمیه، داشتن روحیه و انگیزه کافی برای فعالیت در عرصه بین الملل، ثبت نام در سایت مرکز مدیریت حوزه های علمیه و اتمام سطح دو از شرایط ثبت نام در این دوره می باشد.

تسلط به زبان در حد مکالمه پیشرفته، موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی، شرکت در اردوی سه روزه پذیرشی، تعهد به اختصاص وقت کافی به برنامه های مؤسسه، تعهد به عدم تحصیل همزمان در مراکز رسمی دیگر و تعهد به انجام فعالیت های مرتبط با مؤسسه برابر با مدت تحصیل از شرایط پذیرشی این دوره عنوان شده است.

اعطای مدرک رسمی سطح سه حوزه علمیه در رشته تخصصی مطالعات اسلامی، برگزاری کارگاه های تخصصی علمی، بهره مندی از اساتید زبان دان، اعطای کمک هزینه تحصیلی و ... از جمله امتیازات این دوره است.

علاقمندان برای ثبت نام می توانند از تاریخ ۱۳ خرداد لغایت ۲۵ خرداد ۹۹ به سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه مراجعه نموده و زمان آزمون چهارم مردادماه می باشد.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توان به آدرس اینترنتی iiis.ir مراجعه نمود و یا به شماره تلفن ۳۲۹۲۳۶۴۴-۰۲۵ تماس حاصل نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha