شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بیماران کرونایی

حوزه/ مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان از ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران کرونایی تحت پوشش خبر داد.

 مریم امیری مدیر درمان تامین اجتماعی در استان هرمزگان صبح امروز در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزار حوزه اعلام کرد: در حال حاضر خدمات درمانی و دارویی به بیماران کرونایی در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان هرمزگان به صورت رایگان در حال انجام است.

وی با اشاره به این که ارائه خدمات برای بیماران کرونایی در بیمارستان تامین اجتماعی به دو صورت بستری و بستری موقت انجام می شود، افزود: بیماران کووید١٩ که در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس بستری هستند خدمات درمانی را بصورت رایگان دریافت می کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان ادامه داد: معمولا دارو های مخصوص بیماران کرونا بصورت بستری و بیمارستانی ارائه می شود و بیماران تامین اجتماعی می توانند این خدمات را در مراکز درمانی دانشگاهی و دولتی نیز طبق نامه مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بدون پرداخت ۱۰ درصد فرانشیز بصورت رایگان دریافت کنند.

 امیری در رابطه با هزینه تست PCR کرونا، اظهار کرد: در آزمایشگاه های دارای مجوز از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در صورت  تجویز پزشک بیمه شدگان می توانند تست را تحت پوشش بیمه انجام بدهند.

وی در پایان با اشاره به این که بیش از ٦٠ درصد بیمارستان خلیج فارس بندرعباس در اختیار بیماران کرونایی است، از مردم استان درخواست کرد که استفاده از ماسک، رعایت فاصل اجتماعی و عدم برگزاری تجمعات و دور همی ها را جدی بگیرند.

انتهای پیان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha