شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خطاط

حجت الاسلام خطاط گفت: باتوجه به تشدید شرایط کرونایی، به احتمال قوی کلاس های سال جدید به صورت غیرحضوری ادامه خواهد یافت و از برگزاری کلاس های حضوری متاسفانه محروم هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالامیر خطاط، پیش از ظهر امروز در جلسه ماهانه مدیران مدارس علمیه استان اصفهان اظهار کرد: سال گذشته قریب به ۳۶۰ نفر برای ورود به حوزه های علمیه استان ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال نیز علی رغم تشدید شرایط کرونایی و بروز برخی مشکلات، همین تعداد برای سال جدید تحصیلی در حوزه علمیه اصفهان ثبت نام کنند، گفت: تا امروز ۳۱۵ نفر اقدام به ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۸۵ نفر ثبت نام خود را قطعی نموده اند، البته هنوز زمان ثبت نام باقی است.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: از تعداد یاد شده ۱۲۷ نفر زیر دیپلم  و مقطع سیکل بوده، ۱۰۴ نفر دیپلمی و ۴۴ نفر دانشجو(مقطع کارشناسی به بالا)  هستند.

وی با بیان اینکه امسال نفرات ثبت نامی به صورت لیستی به مدارس علمیه سطح استان معرفی می شوند، گفت: مدیران مدارس علمیه اطلاع داشته باشند به هیچ وجه لیست و نفراتی خارج از روال بررسی وفرایند ثبت نام در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان استان به مدارس اعلام نخواهد شد و پذیرش هر طلبه خارج از این روال ممنوع  است.

خطاط ابراز کرد: همه افراد پذیرش شده باید در آزمون کتبی حوزه علمیه اصفهان شرکت و سپس در مصاحبه علمی حضور یابند.

وی متذکر شد: هدف ما این است که همه مدارس را فعال نگه داریم لذا ممکن است در ادامه روند حتی مدارس علمیه استان را به منظور تحقق این مهم، مقطع بندی کنیم و به طورمثال برخی از مدارس پایه های ۱تا ۳ و بعضی دیگر پایه ۳تا۶  باشند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان اصفهان عنوان کرد:  برای سال تحصیلی جدید ۲۳۰ نفر تقاضای انتقال بین مدرسه ای داشته اند و ۹۵ نفر درخواست انتقال به خارج از اصفهان نیز در سامانه ثبت کرده اند.

وی اظهار کرد: باتوجه به تشدید شرایط کرونایی، به احتمال قوی کلاس های سال جدید به صورت غیرحضوری ادامه خواهد یافت و از برگزاری کلاس های حضوری متاسفانه محروم هستیم.

 خطاط در ادامه اشاره ای به نرم افزارهای طراحی شده برای برگزاری های کلاس های آنلاین سال تحصیلی جدید کرد و به روان بودن این نرم افزار برای کار توسط اساتید و طلاب تاکید کرد.

وی در پایان بیان کرد: نحوه تدریس، تعداد کلاس های تشکیل شده و موارد دیگر  اساتید، مورد ارزیابی قرار می گیرد و در پرونده همه اساتید ثبت می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha