پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ نشست ماهانه مدیران مدارس علمیه حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین جلالی گفت: بزرگان حوزه های علمیه در شهرستان ها شناسایی و مراسم تجلیل از آنها را پیش از رحلت بزرگان، برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محسن جلالی، پیش از ظهر امروز در جلسه ماهانه مدیران مدارس علمیه استان اصفهان اظهار کرد: تجلیل از عالمان برجسته که سالیان عمر خود را در امر پژوهش و تدریس در حوزه علمیه گذرانده اند، از ضرروت ها است.

وی ادامه داد: بزرگان حوزه های علمیه در شهرستان ها شناسایی و مراسم تجلیل از آنها را پیش از رحلت بزرگان، برگزار کنیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: مدرسه دارالحکمه از یادگاران مرحوم آیت الله فقیه ایمانی است که درس های اخلاق، تدریس کتب شهید مطهری و فعالیت انقلابی و ...در آنجا جاری و ساری بود و انقلابگری شاخصه این مدرسه محسوب می شود.

وی در ادامه بر تقویت برنامه های پژوهشی و مهارت های پژوهشی طلاب چون رجوع به نرم افزارهای خاص و روش های جستجو و ... برای سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

جلالی خاطرنشان کرد: بخش زیادی از دروس خارج فقه در استان آغاز شده است و این امر باید در شهرستان ها نیز پیگیری شود.

 معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان از مدیران مدارس درخواست کرد: طلاب ممتاز را برای شرکت در مصاحبه های علمی و شناسایی به عنوان استعدادهای برتر حوزه علمیه ترغیب کنید، امروز تسهیلات خوبی برای استعدادهای برتر درنظر گرفته شده است که بهره مندی از آنان شایسته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha