دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با صدور پیامی درگذشت عالم مجاهد و پارسا آیت الله محمدعلی فیض گیلانی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با صدور پیامی درگذشت عالم مجاهد و پارسا آیت الله  محمدعلی فیض گیلانی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
در نهایت تاسف و تاثر خبر ارتحال عالم جلیل القدر و مجاهد پارسا حضرت آیت الله حاج شیخ محمدعلی فیض گیلانی(طاب ثراه) دریافت شد.


آن روحانی متقی پس از کسب فیض از محضر اساتید بزرگ و عالمان صاحب نامی همچون حضرت آیت الله العظمی بروجردی(ره) و حضرت امام خمینی(قدس سره) به تعلیم و تربیت نفوس مستعده اهتمام داشته و دارای سوابق درخشان و اثرگذاری در خدمت مجاهدانه و مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سنگرهای مختلف بودند.


اینجانب فقدان آن روحانی والا مقام را که سالها در جهت ارتقای فرهنگ اصیل و ناب اسلامی صادقانه تلاش نمود به حوزه های علمیه، بیت مکرم، دوستان و آشنایان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان روح و رضوان ربوبی و حشر با اولیای الهی و برای بازماندگان, سلامتی، عزت، شکیبایی و اجر پایدار خواهانم.
علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha