جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام یوسف احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: حضور رئیس دولت سیزدهم در دومین روز خدمت در استان خوزستان آن هم در روز تعطیل، نشان از تعهد کاری و دغدغه دولتمردان جهادی برای رفع مشکلات مردم دارد.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با اشاره به شروع حرکت جهادی دولت، اظهار داشت: حضور دولتمردان به روش امیرالمومنین(ع) در بین مردم نه اینکه باعث آلام دردها و امید به رفع مشکلات است، بلکه در جامعه این حس را به وجود می آورد که دولتمردان از «جنس مردم» هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: باید خصیصه مهم و اثرگذار مسئولین جامعه اسلامی این باشد که هیچ گاه مردم احساس فاصله و دوری از آنها را  نداشته باشند.

وی ضمن گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و خدا قوت به مسئولین خدوم، تصریح کرد: در عین حالی که مشکلات عدیده و کارهای برزمین مانده زیادی وجود دارد، اما با تلاش مجموعه نظلام اسلامی، همراه با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی دولت، می شود بر مشکلات پیروز شد.

حجت الاسلام احمدی اظهار کرد: برگشت مسئولین در ایران اسلامی به سخنان حکیمانه امامین انقلاب در خصوص انجام تکلیف و خدمت به مردم، انقلاب اسلامی را در برابر دسیسه و فتنه ها واکسینه می کند.

‏ مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطر نشان کرد: بزرگترین شعار عملی «مرگ بر آمریکا»، خدمت به مردم و تلاش برای رفع گرقتاری اقتصادی جامعه است.

وی در پایان با قدردانی از زحمات مدافعان جبهه سلامت، گفت: ایثار کادر درمان و فرشتگان سلامت یاد آور رشادت رزمندگان در دفاع مقدس می باشد که لازم است تمامی هموطنان دستورالعمل های بهداشتی را برای قطع زنجیره ویروی منحوس رعایت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha