سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام سیدحسین مومنی-معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام مومنی گفت: براساس ضرورت شرایط، دوره توانمند سازی مبلغین مدارس امین را در فضای مجازی به  مدت یک هفته و ۳۰ ساعت آموزشی برای ۱۲۰ نفر از مبلغین برگزار شد

 حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: یکی از ابزارهای موثر تبلیغ امروز، فضای مجازی است و جوانان در این فضاها بیشترین حضور دارند، تصمیم به برگزاری دوره  آموزشی ویژه مبلغین مدارس امین گرفته شد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: طلبه ای که امروز نتواند حضور موثر و کارآمد در فضای مجازی داشته باشد، خواه ناخواه مناسب مدارس امین نیست و کارایی لازم را نخواهد داشت و باید در فضاهای دیگری تبلیغ کند.

وی ادامه داد: بر این اساس دوره توانمند سازی مبلغین مدارس امین را در فضای مجازی به  مدت یک هفته و ۳۰ ساعت آموزشی برگزار کردیم.

حجت الاسلام مومنی اظهار کرد: مبلغین بعد از گذراندن مقدمات لازم به صورت مهارتی؛ با نحوه تبلیغ  و حضور موثر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی چون ایتا، واتساپ، اینستاگرام و تلگرام آشنا شدند.

 وی افزود: همچنین انواع نرم افزارهای تدوین فیلم و عکس برای تولید محتوا در فضای مجازی نیز به این طلاب و مبلغین آموزش داده شد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی سعی شد که برنامه ریزی به نحوی باشد که یک مبلغ بتواند مهارت لازم و کافی را برای تولید یک بسته تبلیغی به صورت نمایشی با نرم افزار های موجود تهیه و تولید کند و مخاطبین از محتواهای آن بهر ه ببرند.

حجت الاسلام مومنی گفت: در این دوره بیش از ۱۲۰ نفر از مبلغین مدارس امین در این دوره آموزشی شرکت کردند و ۵ نفر از اساتید متخصص در این زمینه به ارائه مطلب پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha