سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
معارفه مدیر خورموج

حجت الاسلام محمد اسماعیل اسمعیل نیا به عنوان سرپرست جدید مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج معارفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج پیش از ظهر امروز برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح، امام جمعه خورموج در این جلسه با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام ماندگار در طول حضور هفت ساله خود در این مدرسه، اظهار داشت: خدمات حجت الاسلام ماندگار فرا حوزوی بود و همیشه به صورت جهادی عمل می کرد.

وی یکی از عوامل موفقیت او را داشتن روحیه انقلابی و جهادی در کار عنوان کرد و بیان داشت: در طی این هفت سال اخیر طلاب خوبی پرورش یافتند و امروز ثمره این تلاش ها را در سطح شهرستان دشتی می بینیم.

امام جمعه خورموج با بیان اینکه مراکز فرهنگی و تعلیمی حوزه های علمیه منشأ خیر و برکت بوده است گفت: زمانی در شهرستان دشتی چهره روحانی در سطح شهرستان به ندرت دیده می شد اما امروز با فعالیت دو مدرسه علمیه، طلاب و روحانیون قابل توجهی پرورش یافتند.

حجت الاسلام رضا خدری نیز در این جلسه با تشکر از زحمات حجت الاسلام ماندگار در طول فعالیت خود در این مدرسه ابراز داشت: در زمان مدیریت ایشان شاهد فعالیت های چشمگیری از سوی طلاب مدرسه بودیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تقدیر از حمایت های حجت الاسلام مصلح امام جمعه خورموج گفت: یکی از ابتکارات حجت الاسلام مصلح بکارگیری روحانیون در امور فرهنگی و مساجد بود و همین امر باعث شده تا چهره فرهنگی شهر نیز دچار تغییر شود.

وی بیان داشت: لازم است در حوزه علمیه کاربری صورت گیرد و کاربری های جدیدی برای حوزه تعریف شود تا مردم هم به گونه ای بتوانند از حوزه و معارف آن استفاده کنند.

حجت الاسلام خدری با معرفی حجت الاسلام اسمعیل نیا به عنوان سرپرست مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص)، بر تقویت مدرسه در حوزه نرم افزاری، جذب مردم و افزایش معارف آحاد جامعه تاکید کرد.

گفتنی است در جلسه با اهدای لوح تقدیری از زحمات و تلاش های هفت ساله حجت الاسلام امید ماندگار مدیر سابق مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج تقدیر و طی حکمی حجت الاسلام محمد اسماعیل اسمعیل نیا به عنوان سرپرست جدید این مدرسه منصوب و معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha