شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کمک به نیازمندان

مدیر حوزه علمیه استان لرستان اعلام کرد: طلاب و مبلغان استان با جلب مشارکت خیران و مردم نوعدوست توانستند ۱۲ میلیارد تومان کمک برای نیازمندان و مشاغل آسیب دیده از کرونا جمع آوری کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، امروز در جلسه ای با حجج اسلام بهمن وحدتی آراسته و خطیر آقاجانی، نمایندگان دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه که در مدیریت حوزه علمیه لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون استان از روزهای اول شیوع کرونا تاکنون در خدمت رسانی به مردم و  کادر درمان حضور فعال دارند، گفت: علاوه بر طلاب و روحانیون جهادی، مبلغان هجرت و امین هم در کمک رسانی به مردم در مقابله با ویروس منحوس کرونا فعالیت اثرگذاری داشته اند.

بیشتر بخوانید:

راه اندازی قرارگاه های حوزوی شناسایی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی در استان ها

مدیر حوزه علمیه استان لرستان خاطرنشان کرد: در روزهای ابتدایی شیوع ویروس منحوس کرونا که بار روانی و اضطراب ناشی از انتقال ویروس بسیار زیاد بود طلاب و مبلغان جهادی اجازه ندادند، حتی یک میت کرونایی بدون غسل دفن شود و تمام مراحل تجهیز اموات کرونایی، مطابق با قوانین شرعی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه طلاب و مبلغان در کنار اساتید دانشگاه و پژوهشگران در بحت تولید مواد ضدعفونی کننده هم فعالیت داشتند، گفت: اساتید دانشگاه و طلاب با تلاش شبانه روزی مواد ضدعفونی تولید و بین مردم توزیع کردند.

عبداللهی در پایان با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا قرارگاه های جهادی جمع آوری کمک های مردمی در مدارس علمیه استان لرستان راه اندازی شد، خاطر نشان کرد: طلاب و مبلغان با جلب مشارکت خیران و مردم نوعدوست توانستند ۱۲ میلیارد تومان کمک برای نیازمندان و مشاغل آسیب دیده از کرونا جمع آوری کنند.

برپایه این گزارش، در پایان این نشست از خانم اکرم قائد رحمتی خبرنگار خبرگزاری حوزه و فاطمه ملکی خبرنگار رسا در استان لرستان تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha