یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید عمار حکیم رئیس ائتلاف نیروهای ملّی عراق

حوزه/ سید عمار حکیم رئیس ائتلاف نیروهای ملّی عراق درگذشت آیت الله سید محمد علی عالمی بلخابی از علمای برجسته شیعه افغانستان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید عمار حکیم رئیس ائتلاف نیروهای ملّی عراق درگذشت آیت الله سید محمد علی عالمی بلخابی از علمای برجسته شیعه افغانستان را تسلیت گفت.

وی در بیانیه خود گفت: با غم و  اندوه خبر درگذشت یکی از برجسته ترین فقهای عامل افغانستان آیت الله سید محمد علی عالمی بلخابی را دریافت کردیم. ایشان در سن ۱۰۰ سالگی دار فانی را وداع گفته و عمر خود را در راه خدمت به اسلام و جامعه سپری کرد.

عمار حکیم افزود: آن مرحوم به ورع، تقوا و پرداختن به امور معرفتی، معروف بود و درگذشت ایشان در این برهه حساس سیاسی و امنیتی افغانستان، خسارت بزرگی به شمار می رود.

وی در پایان بیان داشت: خداوند متعال آیت الله بلخابی را مورد رحمت واسعه قرار داده و در بهشت برین جای دهد و به خانواده، شاگردان ایشان و عموم ملت افغانستان صبر و آرامش عطا فرماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید مرتضی حسینی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    1 1
    با عرض سلام و خسته نباشید، این اخبار حوزوی و م جمله خبر درگذشت آیت الله عالمی بلخابی با چهار روز تأخیر کار شد. خیلی دیر دیر اطلاع‌رسانی می‌کنید