شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم: جهاد و مبارزه طولانی آیت الله آصفی در راه خدا و نقش آن مرحوم در دفاع از اسلام و موضع گیری های مشهود ایشان در دفاع از ملت و سرزمین عراق را فراموش نمی کنیم

 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در پی درگذشت آیت الله محمد مهدی آصفی نماینده مقاممعظم رهبری در عراق، حجت الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم با صدور بیانیه ای درگذشت ایشان را ضایعه ای بزرگ برای عراق و مردم آن دانست و افزود: آن مرحوم از پیشتازان جهاد و بزرگان علم و مربی اخلاق و زاهد بود.

سید عمار حکیم در بیانیه خود آیت الله آصفی را از اعلام مخلصی دانست که جان و مال خود را در راه هدف خویش فدا کرد و در راه حق با سرسخت ترین طاغوت های زمان خود جنگید.

متن بیانیه سید عمار حکیم:

با نهایت تاسف و تاسف، از درگذشت عالم ربانی علامه جاهد حضرت آیت الله شیخ محمد مهدی آصفی(قدس الله سره الشریف) مطلع شدیم. عراق و مردم عراق با درگذشت ایشان یکی از پیشتازان میدان جهاد و بزرگان عرصه علم و مربیان اخلاق خود را از دست دادند.

ما این مصیبت بزرگ را به مراجع عظام تقلید و ملت های عربی و اسلامی تسلیت گفته و جهاد و مبارزه طولانی ایشان در راه خدا و نقش آن مرحوم در دفاع از اسلام و موضع گیری های مشهود ایشان در دفاع از ملت و سرزمین عراق را فراموش نمی کنیم.

ایشان در طول عمر شریف خود از مبارزان بزرگ و مخلصی بود که همه جان و مال خود را در راه هدف خویش فدا کردند و با سرسخت ترین طاغوت زمان خویش جنگیدند.

خداوند آن عزیز از دست رفته را غریق رحمت گسترده خویش گرداند و به خانواده و دوستداران ایشان صبر و آرامش عنایت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha