پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با بیان این که اما امروز متاسفانه با تفرقه افکنی دشمنان، طراحی های دیگری در منطقه انجام می شود گفت: کشورهای همسایه به جای پیاده کردن نقشه دشمنان به فکر این باشند که چگونه می توانند به یکدیگر کمک کرده تا در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله حسینی بوشهری صبح امروز در دیدار با سفیر عراق که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم جنابعالی در ایجاد علاقه بین ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران و عراق گام های بلندی در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بردارید.

وی وجود عتبات عالیات در کربلا و حوزه علمیه در نجف را زمینه ساز علاقه دو کشور دانست و اظهار داشت: باید ارتباط دوکشور ایران و عراق هرچه بیشتر و بهتر باشد.

در شادی ها و مصیبت های ملت عراق شریک هستیم

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به این که خوشبختانه در فضای جمهوری اسلامی ایران و عراق احساس برادری، دوستی و محبت وجود دارد، گفت: بنده در خطبه های نماز جمعه همیشه تاکید می کنم در شادی ها و مصیبت های ملت عراق شریک هستیم.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که دوران صدام با همه تلخی ها گذشت، ابراز داشت: امروز دوران شیرین همدلی و همراهی است و تلاش کنید این همدلی ها تقویت شود و ما نیز باید در این زمینه تلاش کنیم.

عراق دچار مشکل جدی به نام داعش و تکفیر است

وی با اشاره به اینکه کشور عراق امروز دچار مشکل جدی به نام داعش و تکفیر است، ابراز داشت: باید بدانید ملت ایران در کنار شماست و در تمام صحنه ها همراه ملت عراق خواهد بود.

مدیر حوزه های علمیه افزود: تعدی و تجاوز به عراق را تعدی به کشور خودمان تلقی می کنیم و مرجعیت شیعه و دولت ایران با تمام توان در کنار شما خواهد بود و امیدواریم پیروزی شما را در این زمینه جشن بگیریم.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: با توجه به شرایط جدید منطقه فرصت بسیار خوبی است که کشورهای منطقه با جمهوری اسلامی همزیستی مسالمت آمیز داشته باشند و بحث اسلام هراسی و شیعه هراسی و ایران هراسی را که متاسفانه توطئه دشمنان ما است، از بین ببرند تا ما همچون گذشته شاهد مجد و عظمت اسلام باشیم.

وی با بیان اینکه امروز متاسفانه شاهد تفرقه افکنی دشمنان هستیم، گفت: کشورهای خلیج فارس همسایه ایران و عراق هستند و باید دست محبت و دوستی بدهند؛ اما امروز متاسفانه با تفرقه افکنی دشمنان، طراحی هایی دیگری در منطقه انجام می شود.

مدیر حوزه های علمیه در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت شما شاهد وحدت و یکپارچگی عراق باشیم و کشورهای همسایه به جای پیاده کردن نقشه دشمنان به فکر این باشند که چگونه می توانند به یکدیگر کمک کرده تا در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

انتهای پیام/313/33 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha