جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

مدیر حوزه های علمیه گفت : ارتباط های گذری و موقتی با قشر جوان از آفت های عظیم عرصه فرهنگی است، اگر بتوانیم ارتباط با نسل جوان را دائمی و مستمر کنیم، قطعا در این عرصه به موفقیت های بیشتری درست پیدا خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» آیت الله حسینی بوشهری عصر امروز در دیدار شورای هماهنگی جشن های  دهه کرامت که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزارشد، ضمن تبریک این ایام، با بیان  روایتی از پیامبر اکرم(ص)  بیان داشت: آن حضرت فرمودند، هر چیزی  دارای اساس و پایه ای بوده و اساس  اهل بیت(ع) محبت است؛ این روایت بیانگر عمق محبت خادمان دهه کرامت به اهل بیت(ع) می باشد.

مدیر حوزه های علمیه اظهار داشت: اهل بیت(ع) راه و مسیر را به انسان ها  نشان داده اند؛ هر کس در مسیر حقیقت و نورانیت قرار گیرید، هرگز گمراه نخواهد شد و اگر بخواهیم غیر از این عمل کنیم، قطعا گمراه خواهیم شد.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: اهل بیت(ع) هرگز دوست ندارند کسی از مسیر حق منحرف شود، بنابراین بهترین راه این است که خودمان را با اهل بیت(ع) همسان نماییم و معیار و شاخص در همه کارها، عمل به بیانات نورانی آنان است.

مدیر حوزه های علمیه گفت: تشکیل اتاق فکر و استفاده از فکر جدید، قالب های نو و تازه، استفاده از ارزیاب ها و حرکت کردن با شرایط و زمان، مردمی بودن، ایجاد کردن شوق و محبت در مردم نسبت به اهل بیت(ع) و نهادینه کردن محبت از جمله اصول برای بهتر شدن کارها است.

وی با بیان این دستوری بودن از آفت کارها در جامعه است خاطرنشان کرد:کار اهل بیتی باید دارای جاذبه باشد تا مردم جذب شوند نه دستوری، چرا که این جاذبه است که افراد را جذب می کند.

عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: امروز صدا و سیما باید بیش از گذشته در عرصه فرهنگی فعالیت کند، رسانه، بلندگوی نظام جمهوری اسلامی و اهل بیت(ع) است این رسانه ها هستند که می توانند مردم را وارد صحنه کنند.

آیت الله  حسینی بوشهری گفت: خاستگاه انقلاب، اهل بیت(علیهم الاسلام) هستند اگر این خاستگاه به درستی شفاف سازی نشود، انقلاب اسلامی  با سایر انقلاب ها فرقی نخواهد کرد.

مدیر حوزه های علمیه ابزارداشت : ارتباط های گذری، و موقتی با قشر جوان از آفت های عظیم فرهنگی است، بنابراین اگر بتوان ارتباط با نسل جوان را دائمی و مستمر کنیم، قطعا در این عرصه به موفقیت های بیشتری دست پیدا خواهیم کرد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha