جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری گفت: با توجه به اهمیت موضوع طرح میثاق طلبگی، درصدد برپایی این طرح در طول سال تحصیلی برای طلاب سطوح مختلف هستیم.

مدیر حوزه های علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، تصریح کرد: با توجه به این که چند سالی از عمر طرح میثاق طلبگی نگذشته است، به دست آوردهای خوب رسیده ایم و اکنون در حال برنامه ریزی چگونگی برگزاری این طرح در طول سال تحصیلی می باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: ان شاءالله این طرح ابتدا در قم و با توجه به اینکه طلاب در روزهای هفته مشغول درس و بحث می باشند، در قالب یک اردوی توجیهی طی روزهای پنجشنبه و جمعه با حضور اساتید برجسته به منظور پاسخ گویی به سوالات، ابهامات، شبهات و نشان دادن هر چه بهتر راه و رسم طلبگی برگزار شود.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: حوزه هر چقدر در روزها و ماه های آغازین  برای طلاب جدیدالورود در مقوله آداب و رسم طلبگی سرمایه گذاری کند بدون تردید ضرر نخواهد کرد، معتقد هستیم طلبه هایی که با آگاهی، بینش و روشنی قدم درمسیر حوزه بگذارند بدون هیچ دغدغه و نگرانی مسیر را تا انتها ادامه خواهند داد.

مدیرحوزه های علمیه در ادامه از ساخت اردوگاه دائمی برای این طرح خبر داد و گفت: در صورتی که وضعیت و امکانات مالی حوزه مناسب گردد،  ساخت چنین اردوگاهی را در دستور کار داریم و در حال حاضر حجت الاسلام و المسلمین ربانی، مدیر مرکز خدمات حوزه با جدیّت پیگیر ساخت چنین مجموعه ای است.

انتهای پیام   17/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha