پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دوره میثاق طلبگی در استان ایلام

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام از پایان دوره متمرکز "میثاق طلبگی" ۱۱۰ طلبه جدیدالورد مدارس علمیه این استان خبر داد.

حجت الاسلام یونس گلی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در  ایلام، با اعلام این خبر گفت: دوره میثاق طلبگی که به صورت متمرکز با حضور 110طلبه جدیدالورود از تاریخ سوم مرداد ماه آغاز شده بود، به پایان رسید

وی با تقدیر از حمایت های مدیر حوزه علمیه استان ایلام، خاطر نشان کرد: در این دوره 2 استاد اعزامی از قم و 7 استاد از استان به ارائه مباحث و موضوعاتی مانند اداب اسلامی، ولایت فقیه، اخلاق عملی، زی طلبگی، احکام، تصحیح نماز و... پرداختند و با توجه به نظر سنجی انجام گرفته، طلاب شرکت کننده از مباحث ارائه شده ابراز رضایت کردند.

وی در ادامه افزود : این دوره  با دقت و نظم خاصی برگزار گردید و در کنار مباحث تهذیبی و مشاوره ای، برنامه های تفریحی، ورزشی و زیارتی نیزبرای طلاب در نظر گرفته شده بود.

معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام در پایان، برگزاری مسابقات چکیده نویسی، شعر، متن ادبی، قرآن و حدیث، ورزشی را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: در آیین اختتامیه دوره، از نفرات برتر هر رشته تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha