جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
میثاق نامه

حوزه/ مراسم اختتامیه سومین دوره میثاق طلبگی مقطع سیکل با حضور نماینده مردم شهرکرد در مجلس خبرگان رهبری، معاون تهذیب حوزه علمیه قم، جمعی از اساتید و طلاب طرح میثاق طلبگی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در نمازخانه مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهر تفرش برگزار شد.

مسئول آموزش دوره طرح میثاق طلبگی حوزه علمیه قم در تفرش در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: بحمدلله در تابستان سال جاری در مقطع سیکل، سه دوره با شرکت 160 نفر از متقاضیان ورود به حوزه برگزار و این عزیزان با اهداف و رسالت های طلبگی آشنا شده اند.

حجت الاسلام سید عیسی موسوی خواه ادامه داد: در طول دوره، داوطلبان جدید الورود با حضور اساتید مجرب و متخصص و گروه های مشاوره مورد آموزش و ارزیابی قرار می گیرند که انشاءالله از آمادگی هر چه بیشتر برای ورود به حوزه برخوردار باشند.

وی به برگزاری طرح میثاق طلبگی داوطلبان جدیدالورود مقطع دیپلم اشاره کرد و افزود: طرح میثاق طلبگی برای مقطع دیپلم در قالب سه  دوره در طول ماه مبارک رمضان برگزار و دوره پایانی نیز از تاریخ 14 مرداد آغاز خواهد شد.

مسئول آموزش دوره طرح میثاق طلبگی حوزه علمیه قم در تفرش با بیان اینکه طرح میثاق طلبگی تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت، گفت: طرح میثاق طلبگی؛ ویژه داوطلبان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا با حضور 180 نفر از جمعه نهم مردادماه آغاز شده است.

حجت الاسلام موسوی خواه ادامه داد: امید است تا پایان تابستان یک دوره میثاق طلبگی برای داوطلبان سفیران هدایت و طلاب شهرستانی تحت مدیریت حوزه علمیه قم ( طلاب شهرهای شهرضا، گلپایگان و خوانسار) از تاریخ 24 لغایت 31 مرداد برگزار کنیم.

وی با اشاره به برخی از برنامه های طرح میثاق طلبگی، خاطرنشان ساخت: در طول این دوره های آموزشی و معرفتی، قریب به 15 استاد و کارشناس مشاوره حوزوی ما را در برپایی و برگزاری هر چه بهتر یاری می کنند.

مسئول آموزش دوره طرح میثاق طلبگی حوزه علمیه قم در تفرش تصریح کرد: حضرات آیات حائری شیرازی و اسلامیان به عنوان اساتید اخلاق دوره و اساتید معظمی از جمله: حجج اسلام و المسلمین قائمی، عالم زاده نوری، همتیان، نصراللهی و ... به صورت شبانه روزی در خدمت دوره بوده اند.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha