جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه

حوزه / امام جمعه قم گفت: امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش مرجعیت و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت عراق هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ظهر امروز در دیدار جمعی از مدیران و خادمان عتبه حسینی در سالن محراب حرم مطهرحضرت معصومه(س) اظهارداشت: با فضل خدا و هدایت مرجعیت شیعه، قیام مردم عراق در برابر استعمارگران نتیجه داد؛ ما امروز شاهد به  ثمر نشستن تلاش مرجعیت و حمایت های جمهوری اسلامی ایران برای ملت عراق هستیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه( سلام الله علیها) گفت: حضور روحانیت و علما در شئون مختلف عراق و مقابله با جریان های تکفیری و داعش، امری مبارک و پرخیر و برکت می باشد.

وی با بیان این که رهبری دینی و حمایت مردم در تعظیم شعائر الهی چون اربعین حسینی به برکت اهل بیت(علیهم السلام) و همت بلند ملت عراق است، تصریح کرد: تا زمانی که همه ما در ایران و یا عراق، خط قرآن و عترت را دنبال کنیم و بدون هراس از دشمنان و استکبار در این مسیر خود را حفظ کنیم، روز به روز به توفیقات جدید دست خواهیم یافت.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تقدیر از مدیریت تولیت عتبات عالیات در شهر مقدس کربلا در خدمت رسانی به زائران کربلا و تلاش در مسیر برقرار تعامل با آستان های مقدس معصومین(علیهم السلام)، گفت: این حرکت مبارک و با اهمیتی است که موجب افزایش کیفی خدمت رسانی به زائران و نشر معارف اهل بیت(علیهم السلام) خواهد شد.

وی برگزاری جشنواره سالیانه «مهرجان ربیع الشهاده» در کربلا را مورد توجه قرار دارد و خاطرنشان کرد: شایسته است ناظران و کارشناسانی امور جاری در این جشنواره را بررسی و ارزیابی کنند تا نقاط قوت آن تقویت و نقاط ضعف آن نیز برطرف گردد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) گفت: حضور در محضر اهل بیت (علیهم السلام) و خدمت به زائران و شیفتگان معصومین، نعمت بزرگ الهی است که باید تمام استفاده را از این حضور ببریم و لحظه لحظه های آن را غنیمت شماریم.

انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha