جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید راجح الموسوی سفیر عراق

حوزه/ سفیر عراق در ایران با اشاره به نقش انکارناپذیر جمهوری اسلامی در مقابله با تروریسم و تکفیر گفت: امروز ایران حامی دولت و ملت عراق در میدان مقابله با داعش است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید راجح الموسوی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله العظمی نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با قدردانی از توفیق حضور در محضر مرجعیت شیعه، اظهار داشت: این دیدارها برای بنده شرف عظیمی می باشد و توفیق خوبی است که از سفارشات و رهنمودهای مرجعیت بهره مند شوم. 

وی با اشاره به اینکه عمل به رهنمودهای مراجع عظام تقلید موجب پیروزی و موفقیت در امور می شود، گفت: برای من شرف بزرگی است که به عنوان نماینده کشور عراق در جمهوری اسلامی به عنوان کشور دوم خود خدمت می کنم.

سفیر عراق افزود: الحمدالله حضور بنده در ماه مبارک رمضان مصادف با پیروزی های جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای بود که این موفقیت برای بنده نیز پیروزی محسوب می شود.

الموسوی تاکید کرد: این پیروزی بزرگی برای ملت ایران است البته تا زمانی که در مسیر خط امام خمینی و آیت الله العظمی خامنه ای حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در منطقه از ملل بزرگ منطقه محسوب می شود، ابراز داشت: عراق نیز ملت بزرگی دارد و برای ایجاد علاقه، حسن همجواری و تقویت عمق استراتژی دو کشور تلاش خواهم کرد.

سفیر عراق با بیان اینکه ایران و عراق هدف، مذهب و دشمن مشترکی دارند، اظهار داشت: باید با تلاش یکدیگر در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

الموسوی با قدردانی از حمایت های ملت ایران از ملت عراق، گفت: ما از ملت ایران تشکر می کنیم که همچنان در مصیبت ها و شادی ها در کنار ما هستند.

وی با اشاره به نقش انکارناپذیر جمهوری اسلامی در مقابله با تروریسم و تکفیر،  اظهار داشت: امروز ایران حامی دولت و ملت عراق در میدان مقابله با داعش است.

سفیر عراق در پایان با بیان اینکه از خداوند متعال می خواهم سرباز خوبی برای مرجعیت شیعه باشم تا بر دشمنان پیروز شویم، خاطرنشان کرد: بنده از فرصتی که حضرتعالی برای این دیدار قرار دادید تشکر کرده و تعهد می کنم سرباز امین و کوشایی برای پیشبرد اهداف باشم.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha