جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کانون فضای مجازی

حوزه/ کانون فضای مجازی به همت اداره کل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران و با هدف توسعه توانمندی‌های تبلیغی بانوان طلبه، راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم ماندانا جلالی با اشاره به اهمیت نقش آفرینی حداکثری و هدفمند بانوان طلبه در فضای مجازی، اظهار داشت: با پیگیری این اداره کل در سه سال گذشته گام‌های مؤثری در تربیت مبلغان فضای مجازی در سطح مدارس علمیه خواهران برداشته شده است.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه کانون فضای مجازی به عنوان یکی از زیرمجموعه های اداره کل تبلیغ وظیفه هماهنگی فعالیت تبلیغی بانوان طلبه در سطح مدارس را به عهده دارد، افزود: در دایره فعالیت این کانون، بخش های مختلفی به فعالیت مشغول هستند که از جمله آنها می توان به بخش‌های جذب و شبکه سازی، تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، کمیته‌های فضای مجازی و صفیر اشاره کرد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های فضای مجازی در مدارس علمیه خواهران، ادامه داد: برنامه کاربردی و مهارت محور تبلیغ مجازی ویژه طلاب تدوین شده است و هم اکنون دوره آموزش سواد رسانه و جریان‌شناسی فضای مجازی با حضور بیش از ۱۶۰۰ بانوی مبلّغ در حال برگزاری است.

خانم جلالی در پایان ضمن ابراز خرسندی از توسعه توانمندی های تبلیغی بانوان طلبه در مدارس علمیه خواهران، با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در اداره کل تبلیغ برای «تشکیل پرونده تبلیغی» و «حمایت از فعالیت مبلغان» در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: بانوان طلبه می‌توانند جهت عضویت در کانون فضای مجازی به معاونت فرهنگی یا سفیران هنر و رسانه مدارس علمیه خواهران سراسر کشور مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha