یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
بهره برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید علی هاشمی در شرق اهواز

حوزه/ مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید علی هاشمی در منطقه محروم چهار صد دستگاه اهواز به بهره‌برداری رسید و در حاشیه آن نیز یک‌صد تخت بیمارستانی با تجهیزات کامل ارسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید علی هاشمی در منطقه محروم چهار صد دستگاه اهواز به بهره‌برداری و در حاشیه آن یک‌صد تخت بیمارستانی با تجهیزات کامل ارسال شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند با توجه به فراگیر بودن مسأله کرونا در جهان، اولویت اول کشور مقابله با این ویروس است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های خوب انجام شده در زمینه مبارزه با ویروس کرونا، بیان کرد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید هاشمی با همت ناحیه امام علی(ع) سپاه حضرت ولیعصر(عج) در منطقه شرق اهواز ایجاد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان به ایجاد ۱۰۰ نفر ظرفیت برای بستری بیماران کرونایی در این مرکز، خاطرنشان کرد: وقتی مردم در میدان باشند مشکلی نخواهیم داشت؛ لذا از این جهت تقاضای من از مردم چهار کار است که شامل "رعایت فاصله اجتماعی"، "ماسک زدن"، "شستشوی دست‌ها" و "دوری از دورهمی‌ها" می‌باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه شیوع و خطر جانی ناشی از بیماری ویروس کرونا بسیار جدی است، ادامه داد: با جدیت مراقب و علاوه بر آن باید دعا کرد که خداوند متعال ریشه این ویروس منحوس را از عالم اسلام بردارد.

لازم به ذکر است، مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید علی هاشمی در منطقه محروم چهار صد دستگاه اهواز و ارسال یک‌صد تخت بیمارستانی با تجهیزات کامل از سوی ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) و با حمایت شرکت فولاد خوزستان در قالب طرح شهید سلیمانی انجام شد.

مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید علی هاشمی در شرق اهواز به بهره‌برداری رسید

مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید علی هاشمی در شرق اهواز به بهره‌برداری رسید

انتهای پیام./۱۰۱۱۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha