شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر | حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان در جمع اردو ملی پوشان تیم وزنه برداری نوجوانان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ملت ایران به قهرمانان خود افتخار می‌کنند، گفت: گاهی قهرمان ملت در میدان ورزش حضور دارد و افتخار آفرینی می‌کند و گاهی نیز قهرمان ملت، شهید سلیمانی‌ها هستند که باعث افتخار ملت ایران در سراسر عالم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، پیش از ظهر امروز با حضور در محل برگزاری اردوی تیم  ملی وزنه برداری جوانان که در همدان دایر است، از ورزشکاران و مربیان این تیم تقدیر کرد.

امام جمعه همدان ضمن آرزوی موفقیت برای همه ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران در همه صحنه‌ها، اظهار داشت: اعتقاد من بر این است که شما جوانان، سرمایه‌های این کشور هستید و این وظیفه مسئولان است که نسبت به شما توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: قطعا شما در اینجا متوقف نخواهید شد و انشاءالله با همت خود و مربیان، خبرهای خوبی را در آینده از شما خواهیم شنید و مطمئن باشید که آینده روشنی پیش رو خواهید داشت.

نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه موفقیت ورزشکاران در میدان‌های بین المللی تاثیر به سزایی در بالابردن روحیه جامعه دارد، گفت: بالا رفتن پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط یک جوان ایرانی آن‌هم در عرصه بین‌الملل، اقتدار کشور را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به موفقیت ورزشکاران پاراالمپیک، یادآور شد: باید از همه ورزشکارانی که در این ایام با پیروزی‌ها و مدال‌های خود باعث خوشحالی و نشاط مردم و جامعه شدند تقدیر ویژه‌ای داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با گلایه از تمرکز نسبت به برخی از رشته‌هایی که چندان آورده‌ای برای کشور ندارند، یادآور شد: جوانان ما در رشته‌هایی چون وزنه برداری و کشتی نشان داده‌اند که در دنیا حرف زیادی برای گفتن دارند و قطعا اگر مسئولان توجه بیشتری نسبت به این رشته‌ها داشته باشند، می‌توانیم در عرصه بین‌اللملی اقتدار آفرینی بیشتری را شاهد باشیم.

وی حضور در بین ورزشکاران را توفیقی برای خود برشمرد و عنوان کرد: همه ملت ایران برای موفقیت و پیروزی شما در عرصه بین‌المللی دعاگو هستند و بدانید که شما باعث افتخار این ملت هستید.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ملت ایران به قهرمانان خود افتخار می‌کنند، گفت: گاهی قهرمان ملت در میدان ورزش حضور دارد و افتخار آفرینی می‌کند و گاهی نیز قهرمان ملت، شهید سلیمانی‌ها هستند که باعث افتخار ملت ایران در سراسر عالم هستند.

امام جمعه همدان به اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان رفت

حجت‌الاسلام علیرضا همیدوند، رئیس هئیت وزنه برداری استان همدان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان و جوانان در همدان، گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این هیئت ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha