جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر فرج نژاد

مراسم بزرگداشت طلبه فاضل و مجاهد مرحوم دکتر محمدحسین فرج نژاد، در مدرسه علمیه مدینةالعلم کاظمیه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت طلبه فاضل و مجاهد دکتر محمدحسین فرج نژاد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی عضو هئیت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در یزد برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی به تلاش های ائمه اطهار علیهم السلام در تعلیم و تربیت شاگردان اشاره کرد و اظهار داشت: ائمه اطهار علیهم السلام با وجود تمام موانع و دشمنی ها، شاگردان زیادی تربیت کردند و جهت آشنایی مردم با دین و معارف اسلام آن ها را به شهرها و روستاها می فرستادند.

وی گفت: امروز این دین و عظمت و شوکت محصول آن درختانی است که امامان کاشتند و همچنان در حال شاخ و برگ دادن است.

عضو هئیت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: همواره در حوزه های علمیه سرمایه های بزرگی وجود داشته و دشمن نیز به این امر پی برده است و لذا به دنبال ضربه زدن به حوزه های علمیه و چهره های بزرگ ماست.

وی ادامه داد: توطئه های باسابقه دشمنان نشان می دهد و تاریخ گویای آن است که در هر زمان چهره های ارزشمند جامعه اسلامی در مقابل تیرهای غیض و غضب یهود و صهیونیسم قرار داشته اند.

علم الهدی با بیان اینکه تمام فتنه های روی زمین از صهیونیسم است، اظهار کرد: حضرت امام راحل از آن زمانی که مبارزه را شروع کردند علیه صهیونیسم فریاد زدند و در وصیت نامه ایشان هم آمده است که هر چه فریاد دارید بر سر اسرائیل بزنید.

وی افزود: امروز نیز دشمن از طرق مختلف به ویژه از طریق فرهنگ به جوامع اسلامی هجوم آورده است و لذا عده ای وظیفه دارند دشمن و اهدافش را به مردم معرفی نمایند.

استاد حوزه با بیان اینکه عنصر شیطانی صهیونیسم باید به مردم معرفی شود، گفت: افرادی هستند که از حضرت امام (ره) الگو گرفته و به معرفی یهود و صهیونیسم همت گماشته اند، که از جمله چهره های بارز این مسیر مرحوم فرج نژاد بود.

وی افزود: مرحوم فرج نژاد متخلق به اخلاق و بسیار متواضع بود و مطالعات و تالیفات گسترده ای با موضوع صهیونیسم شناسی داشت. از این طلبه و فاضل ارجمند تالیفات و مقالات فراوانی به یادگار مانده است که از جمله آن ها  کتاب اسطوره های صهیونیستی سینما، کتاب دین در سینمای شرق و غرب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha