جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عبدالرضا محمودی  مدرسه علمیه مهدی موعود(عج)

حوزه/ اساتید از هر فرصتی برای ارتباط با طلبه ها استفاده کرده و برای رفع موانع آموزشی، تهذیبی و اخلاقی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام عبدالرضا محمودی در هم اندیشی اساتید این مدرسه در آیین افتتاحیه سال جدید مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) که در این مدرسه در قم برگزار شد بر اهمیت توجه به مقوله تعلیم وتربیت و تهذیب و اجرای این برنامه ها از سوی اساتید این مدرسه علمیه در سال جدید تأکید و اجرای این امور را برای تربیت طلبه تراز انقلابی ضروری دانست.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) مهمترین مشکلات تدریس در فضای مجازی با وجود همه گیر شدن ویروس کرونا را عدم درک درست طلبه های جدید الورود از مدرسه علمیه، عدم ارتباط اساتید با طلاب در موارد آموزشی، تهذیبی و ... عنوان کرد.

وی بیان داشت: برای رفع این مشکل لازم است، اساتید از هر فرصتی برای ارتباط با طلبه ها استفاده کرده و برای رفع موانع آموزشی، تهذیبی و اخلاقی تلاش کنند.

حجت الاسلام محمودی با بیان این که براساس تصمیمات گرفته شده از سوی مسئولین حوزه، شروع سال تحصیلی امسال این مدرسه علمیه و سایر مدارس علمیه از پایه ۲تا ۶ به غیر از پایه اول به صورت مجازی خواهد بود، بیان داشت: به دلیل شرایط حساس طلاب جدید الورود و آشنا نبودن این افراد با فضای مدرسه علمیه و حجره نشینی مقرر شد این افراد روزی دو ساعت در فضای باز مدرسه علمیه حضور یابند تا بیش از پیش با فضای حوزه و حجره نشینی آشنا شوند.

وی عنوان کرد: به دلیل مشکلات فضای مجازی و دور بودن طلاب از محیط حجره و مدرسه علمیه، رسالت اساتید بیش از گذشته سنگین تر شده و می طلبد با تلاش بیشتری به ارائه خدمات آموزشی و تهذیبی و اخلاقی بپردازند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به نحوه برگزاری کلاس ها در سال جدید تحصیلی گفت: این کلاس ها همانند سال گذشته به صورت آنلاین، آفلاین و از طریق سامانه آموزشی نجاح برگزار و صوت کلاس در این سامانه برای دسترسی طلاب بارگذاری می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha