شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ساختمان جامعه الزهرا

حوزه/ ستاد آموزش از راه دور جامعه‌الزهرا(س) در سومین اطلاعیه نیمسال اول سال تحصیلی ۴۰۱-۱۴۰۰، شیوه نامه ارائه دروس نیمسال اول سال تحصیلی ۴۰۱-۱۴۰۰ را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ستاد آموزش از راه دور طلاب حضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام در سومین اطلاعیه نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، شیوه برگزاری دروس نیمسال اول سال تحصیلی طلاب را به دو صورت آنلاین و آفلاین اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به اینکه در این نیمسال، دروس به صورت مجازی برگزار می‌شود، نکاتی در رابطه با آنلاین یا آفلاین بودن دروس آمده که لازم است طلاب گرامی به آن توجه داشته باشند.

شیوه‌ ارائه دروس:

۱ـ آنلاین

در این شیوه، استاد در ساعات مشخص، درس را به صورت آنلاین در سامانه آموزش مجازی تدریس می‌کند و طلاب ملزم هستند در همان ساعات در کلاس مجازی حضور داشته باشند.

تذکرات:

۱- لازم است طلاب در کلاس های آنلاین فعال بوده و به سوالات استاد از طریق میکروفن یا چت پاسخ دهند.

۲- حضور و غیاب طلاب توسط اساتید ثبت می‌شود و طلاب می‌توانند حضور و غیاب خود را در پایان هر هفته از طریق سامانه دانش پژوهان پیگیری کنند.

۳- میزان مجاز غیبت در کلاس‌های آنلاین، طبق آیین‌نامه آموزشی می‌باشد.

۴- جلسات آنلاین توسط استاد مربوطه، ضبط می‌شود تا در صورت بروز مشکلاتی همچون قطع اتصال اینترنت، طلاب با استفاده از فایل ضبط شده، از مطالب کلاس بهره‌مند شوند.

۵- با توجه به انجام ارزشیابی مستمر در برخی از دروس و اختصاص بخشی از نمره آن درس به تکالیف و فعالیت‌های درسی، طلاب موظفند تکالیف مربوطه را در زمان تعیین شده از طرف استاد، انجام و در قسمت تکلیفِ سامانه مجازی بارگذاری کنند.

۲ـ آفلاین

در این شیوه، ارائه مطالب درس از طریق فایل صوتی سامانه آموزش مجازی است و طلاب می‌توانند سؤالات و اشکالات درسی خود را در تالار گفتگو مطرح نمایند تا استاد به آنها پاسخ دهد.

تذکر: با توجه به انجام ارزشیابی مستمر در برخی از دروس و اختصاص بخشی از نمره آن درس به تکالیف و فعالیت‌های درسی، طلاب موظفند تکالیف مربوطه را در زمان تعیین شده از طرف استاد، انجام و در قسمت تکلیفِ سامانه مجازی بارگذاری کنند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha