جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مهر آرا

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه سردارین اعلام کرد: متاسفانه حدود یک سال است که کار مرمت و بازسازی این بنای تاریخی متوقف شده و اصلا مشخص نیست چه زمانی تکمیل می شود و هیچکدام از مدیران مربوطه هم در این زمینه پاسخگو نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، ظهر امروز در جلسه ای با اساتید مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: افتتاحیه سال تحصیلی مدرسه علمیه سردارین روز شنبه ۲۰ شهریور ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی مدیر حوزه علمیه قزوین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

مدرسه «سردارین»؛ شاهکار هنری و معماری دوره قاجاریه+ عکس

بخش غربی مسجد مدرسه سردارین فرو ریخت/ جان طلاب در خطر است

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین با تاکید بر ضرورت آشنایی طلاب با مسائل روز و اندیشه های رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: حوزه انقلابی موضوعات بصیرتی، اخلاقی و سیاسی  جامعه را رصد کند.

 مرمت و بازسازی مسجد مدرسه سردارین قزوین مشخص نیست

وی با انتقاد از مسئولین استان قزوین و توقف بازسازی مسجد و گنبد مدرسه سردارین قزوین، بیان کرد: متاسفانه حدود یک سال است که کار مرمت و بازسازی این بنای تاریخی متوقف شده و اصلا مشخص نیست چه زمانی تکمیل می شود و هیچکدام از مدیران مربوطه هم در این زمینه پاسخگو نیستند.

وی اظهارکرد: اساتید و طلاب مدرسه علمیه سردارین برای برگزاری برنامه های بصیرتی و فرهنگی نیاز به مسجد مدرسه دارند که متاسفانه در حال حاضر برای کادر و طلاب مدرسه مشکل ایجاد کرده است.

توقف یک ساله مرمت و بازسازی گنبد و مسجد مدرسه  تاریخی سردارین قزوین!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha