سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران با حضور رئیس سازمان تبلیغات کشور و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: در مساجد و حسینیه ها به روی خواهران طلبه و مبلغه جهت انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی باز شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور در نشست مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران که امروز در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، اظهار داشت: آمادگی داریم مدارس علمیه خواهران به پایگاه های فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در هر منطقه تبدیل شوند.

وی افزود: مدارس علمیه خواهران با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی می توانند فضایی را جهت بهره مندی هر چه بیشتر سازمان تبلیغات از ظرفیت های موجود تبلیغی فراهم کنند و این مسئله با یک برنامه ریزی منسجم قابل تحقق خواهد بود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران، ظرفیت سنجی دقیق از بانوان مبلغه در راستای همکاری های مستمر با سازمان تبلیغات اسلامی را ضروری دانست و ادامه داد: باید یک ریل گذاری مناسبی را در بسترهای تبلیغی و فرهنگی داشته باشیم تا در یک مدت مشخص چند ساله به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

وی همچنین شناسایی توانمندی ها و ضعف ها و همچنین مشکلات و نیازهای بانوان طلبه در حوزه تبلیغ را یکی از ضروریات عنوان کرد و گفت: جهت حرکت صحیح در این مسیر و آموزش و مهارت افزایی بانوان مبلغه، لازم است رشته تبلیغ را در ۳۰ الی ۴۰ نقطه کشور راه اندازی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور خاطرنشان کرد: جهت راه اندازی سریع رشته تبلیغ در سطوح ۳ و ۴ مدارس علمیه خواهران لازم است یک گفت و گوی کارشناسی با سازمان تبلیغات انجام شود تا آموزش و مهارت های تبلیغی خواهران طلبه و مبلغه تمهید شود.

وی با بیان این که لازم است،‌در مساجد و حسینیه ها به روی خواهران طلبه و مبلغه جهت انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی باز شود، بیان داشت: این مسئله نیاز به ورود سازمان تبلیغات دارد و چنانچه عملیاتی شود هم فضای خوبی را شاهد خواهیم بود و هم هزینه های کمتری را برای سازمان تبلیغات اسلامی خواهد داشت و این پیشنهاد می تواند زمینه همکاری بیشتر بین دو نهاد را فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha