جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آغاز سال تحصیلی حوزه ها

حوزه/ مراسم سال تحصیلی جدید حوزه علمیه مشکات با پیام آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه مشکات با قرائت پیام آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم و تولیت حوزه علمیه مشکات به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.


بر اساس این گزارش: حوزه علمیه مشکات، مجموعه‌ای از مدارس و مراکز حوزوی  است که در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و تحول در نظام حوزه‌های علمیه تاسیس شده است.


تربیت محققان و فضلای مهذب و کارآمد در حد اجتهاد به منظور تولید و توسعه علم دینی به ویژه در حوزه علوم انسانی اسلامی در جهت نظریه‌پردازی و نظام‌سازی، ارتقای فرهنگ دینی جامعه از طریق پرورش مبلغان مؤثر و کارآمد در عرصه تبلیغ‌های نوین، تربیت مدیران فاضل و متعهد در جهت رفع نیازهای حوزه و نظام و الگوسازی جهت طراحی و اجرای برنامه‌های تحولی در حوزه‌های علمیه از جمله اهداف حوزه علمیه مشکات است.


هفت مدرسه و یک مرکز تخصصی زیر نظر این حوزه علمیه در استان های تهران، قم، اصفهان و کرمانشاه فعال است که سال تحصیلی جدید را امروز آغاز کردند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha