پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: وحدت امروز حول محور ولی فقیه معنا پیدا می‌کند و همه کسانی که خود را به اسلام متعهد می‌دانند باید در چارچوب رهنمودها، بیانات و نقشه راه ایشان حرکت کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، ظهر امروز در جمع اساتید حوزه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان گفت: حضور با صبر و بصیرت مردم در تمام صحنه های انقلاب اسلامی رمز اقتدار و صلابت ایران است.

مدیر مدرسه علمیه تاکستان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در توان موشکی و دفاعی هیچ خط قرمزی جز آنچه که قرآن و دین ترسیم کرده است، به رسمیت نمی شناسد.

وی ادامه داد: پرچم اسلام ۴۲ سال در این کشور با مدیریت ولایت فقیه و خون هزاران شهید به اهتزاز درآمده است وهیچ تهدیدی نمی تواند این مسیر با اقتدار و با صلابت را به مخاطره بیندازد.

علی بخشی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به راه خود ادامه می دهد و دشمنان نمی توانند مسیر پیشرفت انقلاب را به مخاطره بیندازند، چرا که به ذلت می رسند.

وی عنوان کرد: وحدت امروز حول محور ولی فقیه معنا پیدا می‌کند و همه کسانی که خود را به اسلام متعهد می‌دانند باید در چارچوب رهنمودها، بیانات و نقشه راه ایشان حرکت کنند.

استاد حوزه در ادامه تبریک آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه، بیان کرد: باید با برنامه ریزی قوی، حوزه های علمیه را از نظر دانش قوی کنیم تا سربلند شویم و بتوانیم طلاب خوبی پرورش دهیم .

وی تصریح کرد: همیشه خود را در برابر وضعیت مدرسه و خروجی آن قرار دهید تا آسیب ها شناخته شود؛ در این رابطه باید خوب بیندیشیم و با مشارکت مسائل را حل کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha