پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مرتضی کریمی شالی مدافع حرم

حوزه / پیکر مطهر شهید مدافع حرم مرتضی کریمی شالی بعد از گذشت ۶ سال از شهادت از طریق آزمایش دی‌ان ای شناسایی شد.

حجت الاسلام محمد  احمدی شالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: شهید مرتضی کریمی شالی، جانشین گردان امام حسن (ع) تهران، متولد ۲۵ دی ۱۳۶۰ در شهرستان شال استان قزوین است که ۲۱ دی سال ۱۳۹۴ در منطقه خان طومان سوریه آسمانی  و پس از شش سال از سوی گروه تفحص شناسایی و به آغوش خانواده بازگشت.

وی به زمان تشییع وتدفین این شهید مدافع حرم اشاره و بیان کرد: مراسم تشییع شهید کریمی شالی روز پنج شنبه ۱۸ شهریور از مقابل بخشداری شهر شال آغاز و تا مسجد جامع این شهر ادامه خواهد یافت

وصیت نامه شهید مدافع حرم مرتضی کریمی شالی:

بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام درود به ساحت مقدس امام زمان عج و روح پاک امام راحل. و سلام بر نائب بر حقش حضرت سید علی خامنه ای و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم
با قلب خود ورقی می سازم و  با خون خود جوهری و با استخوان خود قلمی می سازم و دست نوشته ایی به یادگار بر روی آن حک می کنم.
در ابتدای وصیت نامه ام از تمامی دوستان و آشنایان و خانواده خودم تقاضا دارم به فرامین مقام معظم رهبری گوش فرا دهند تا گمراه نشوند زیرا ایشان بهترین دوست شناس و دشمن شناس است.
 از همه می خواهم اشک و گریه های خود را نثار اباعبدالله الحسین ع و فرزندان آن بزرگوار و خانم زینب (س) کنند.
از دوستان و آشنایان که بر گردن بنده حقیر حق دارند تقاضا می کنم بنده حقیر را مورد عفو و حلالیت خود قرار دهند.
 می دانم که اخلاق و رفتار من انقدر خوب نبود که توفیق شهادت داشته باشم و این شهادت که نصیب بنده شد لطف و کرم و هدیه خداوند بود.
بی بی زینب (س) آن زمان که شما در شام غریب بودید گذشت. و دیگر به هیچ احدی اجازه نمیدهیم به شما و سلاله اباعبدالله الحسین (ع) بی احترامی کند.  
نماز لیلة الدفن و حلالیت چهل مؤمن فراموش نشود. حتما این کار را برای من روز دفن انجام دهید و شال و پیراهن مشکی و پرچم سرخ حرم و تربت اباعبدالله الحسین (ع) رو داخل قبرم کنار بدنم قرار بدهید ممنونم.
مرا  حلال کنید.
سایه مقام معظم رهبری مس
تدام باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha