جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شعبان زاده

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: «مهرواره اوج» با هدف ارتقای خدمت رسانی مساجد در نهضت مواسات رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده در جمع اعضای تشکیلات مردمی مسجد حضرت امام حسن مجتبی(ع) محله سلامت قم، اظهار کرد: به دلیل نقش بی‌بدیل مساجد در پای کار آوردن مردم برای حل مسائل محله در ایام کرونا و مرکزیت کانون مردمی که در سال‌های اخیر با عنوان حکمرانی الهی محلی و پیشرفت منطقه‌ای مطرح است و از سوی دیگر مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص اوج‌گیری نهضت مواسات با محوریت مساجد، ضرورت دارد در لبیک به ندای امام امت یک حرکت عظیم جمعی با محوریت مساجد شکل بگیرد.


وی افزود: در این خصوص، بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی، «مهرواره اوج» را با شعار ارتقای خدمت رسانی مساجد با محوریت امام مسجد و محله طراحی و عملیاتی کرده است.


حجت‌الاسلام شعبان‌زاده با بیان این که این طرح از شهریور به مدت سه ماه اجرا می‌شود، گفت: مراسم رونمایی از "مهرواره اوج" در استان قم در مسجد امام حسن مجتبی(ع) که رتبه برتر کشور را در مهرواره محله همدل به دست آورده، برگزار شد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تأکید کرد: در این عملیات تمرکز جدی بر مسجدمحوری و امام محوری است و همسران امامان محلات با عنوان شریکة الامام به نحو فعال و موثر در این فرایند نقش آفرینی خواهند کرد.


وی گفت: کارآفرینی و اشتغال، سلامت، خیریه و بسته‌های معیشتی، آموزش، خانواده، مناجات و دعا و استغفار، آرامش روانی، تربیت نیرو و... از جمله محورهای مهم فعالیت مساجد است.


حجت‌الاسلام شعبان‌زاده ابراز امیدواری کرد که مساجد قم در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب پیشرو و تأثیرگذار باشند.


به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، مهرواره اوج در هشت گام انجام می شود که داوری و انتخاب مساجد شاخص استان از ۱۸ تا ۲۳ آبان ماه  برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha