پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهدای مدافع حرم

حوزه / حجت الاسلام رضوانی با بیان اینکه شهدا ادامه‌دهنده راه انبیا و اولیای الهی بودند، اظهار کرد: آن‌ها با تبعیت از ولایت‌فقیه، پیروی از ارزش‌های اسلامی و سیره اهل‌ بیت‌(ع) در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم حضور یافتند تا ارزش‌ها زنده بماند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در مراسم استقبال از شهید مدافع حرم مرتضی کریمی شالی گفت: جوانان مدافع حرم  با حضورشان در جبهه‌های حق علیه باطل، غیرت دینی خود را نشان دادند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ / و هرگز گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شدند مرده اند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند»، ادامه داد: شهدا مسیر درست را انتخاب کردند و خداوند نیز پاداش آن‌ها را این‌گونه می‌دهد.

حجت الاسلام رضوانی با بیان اینکه شهدا ادامه‌دهنده راه انبیا و اولیای الهی بودند، خاطرنشان کرد: آن‌ها با تبعیت از ولایت‌فقیه، پیروی از ارزش‌های اسلامی و سیره اهل‌ بیت‌(ع) در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم حضور یافتند تا ارزش‌ها زنده بماند.

وی ادامه داد:  شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق حضور می‌یابند تا بتوانند کودکان و زنان مظلوم و بی‌دفاع را از چنگال ظالمان و مستکبران جهان نجات دهند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: جانفشانی شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) نشانه عشق واقعی آنان به ائمه معصومین (علیم الاسلام) است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha