شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید ابوالفضل کاظمی

حوزه/ مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه تلاش در جهت اطلاع رسانی فعالیت های تحولی و کم نظیر این حوزه امری بس گرانبها و ارزشمند است، بر آگاهی بخشی بیش از پیش اقدامات تحولی انجام شده در قالب رسانه ای، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام سید ابوالفضل کاظمی در نشست کارکنان بخش رسانه این حوزه که به منظور ارائه گزارش، تبیین برنامه ها و تکریم حجت الاسلام محمدی، مشاور سابق رسانه ای برگزار شد، ظرفیت حوزه علمیه خراسان را نسبت به بحث خبر و اطلاع رسانی مطلوب و دارای اهمیت برشمرد.

وی افزود: همکاران بخش رسانه حوزه علمیه خراسان به طور جهادی و شبانه روز فعالیت های خوبی داشته و در امر اطلاع رسانی به صورت حرفه ای و دقیق تلاش می کنند.

مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه تلاش در جهت اطلاع رسانی فعالیت های تحولی و کم نظیر این حوزه امری بس گرانبها و ارزشمند است، توجه به دو عرصه مجازی و حقیقی در این مسئله را مدنظر قرار داد و بر آگاهی بخشی بیش از پیش و به ویژه استحضار علما و اساتید برجسته این حوزه از اقدامات تحولی انجام شده در قالب رسانه ای، تاکید کرد.

حجت الاسلام کاظمی با بیان اینکه هر کدام از بخش های حوزه علمیه خراسان به گونه ای در ۵ سال گذشته عمل کرده اند که جای بسی تقدیر دارد، خرسندی علما، اساتید، مدیران و مسئولان مدارس از تلاش های تحولی انجام شده را نشاندهنده همین مسئله خواند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زینب IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    0 0
    عالی