جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت

حوزه/ حجت السلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت دیدار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت السلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت دیدار کرد.

در این دیدار اوضاع عمومی به ویژه تلاش برای تقویت وحدت اسلامی در سایه چالش هایی که وحدت در چارچوب حوادث منطقه با آن مواجه است، مورد بررسی قرار گرفت.

حجت السلام و المسلمین شهریاری در این دیدار بر ضررت تلاش در تمامی سطوح برای دوری از تفرقه و رسیدن به مرحله همکاری و عبور از موانع سیاسی موجود در نهاد های اسلامی تأکید کرد.

حجت الاسلام فضل الله با بیان اینکه باید تلاش برای وحدت اسلامی به عنوان اولویت کشور ها و جنبش های اسلامی باقی بماند، تأکید کرد: حل و پیشروی در پرونده سیاسی میان کشور هایی که با هم اختلاف دارند می تواند موجب تقویت و ارتقای سطوح فکری، فرهنگی و میدانی شود.

وی خواستار تداوم تلاش برای تقریب و نزدیک کردن دیدگاه ها میان کشور های عربی و اسلامی شد و گفت: این مسئله به نفع این کشور ها و ملت های آن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha