یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج از کاهش ازدواج و افزایش آمار طلاق انتقاد کرد و خواستار چاره اندیشی مسئولان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار داشت: باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تلاش کنیم که هرچه سریعتر وضعیت جامعه به حالت عادی بازگردد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در آستانه هفته تعاون قرار داریم، باید با تلاش جهادگونه خود در سال جاری زمینه ها و زیرساخت های جهش تولید به معنای واقعی را در کشور مهیا سازیم و بی شک برای تحقق این مهم نیازمند استفاده از پتانسیل های داخلی و بومی است.

امام جمعه سنندج در ادامه افزود: بازگشت هر انسانی نهایتا به نزد پرودگار خویش است، بنابراین خوشا به حال افرادی که با توشعه ایمان و تقوا در محضر باریتعالی حاضر می شوند و از نعمات الهی بهره مند می گردند.

ماموستا رستمی در ادامه خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج تاکید کرد: در روز قیامت تمام جوارح بدن انسان در محضر خداوند متعال شاهد رفتار و کردار ما در این دنیای فانی خواهند بود و آن زمان است که نمی توان هیچ حقیقتی را در پیشگاه پروردگار انکار کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مسلمان واقعی و پیرو راستین رسول الله (ص) کسی است که دیگر برادران دینی همواره از گوش، زبان و... وی در امان باشند و در بحث کسب حلال و حرام بسیار حساب شده و دقیق عمل کند.

امام جمعه سنندج همچنین از کاهش ازدواج و افزایش آمار طلاق انتقاد کرد و خواستار چاره اندیشی مسئولان شد.

وی در پایان گفت: باید قدردان امنیت کشور باشیم، زیرا در سایه این امنیت می توانیم هم برادری خود را حفظ کنیم و هم اینکه زمینه توسعه اقتصادی را فراهم آوریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha