پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
زوج طلبه کرجی ناهی از منکر

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در گفت‌وگویی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده تا پاسخ پزشکی قانونی زمان‌بر است و باید روال قانونی طی شود، اظهار کرد: شاکیان در حال طی طول درمان هستند و بر اساس قانون جلسه دادگاه بعد از طی طول درمان می تواند برگزار شود.

وی با اشاره به بازداشت و آزادی مشروط ضاربان، گفت: هر سه متهم بلافاصله توسط عوامل انتظامی بازداشت شدند و در حال حاضر با تامین قرار وثیقه آزاد هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: تصاویر دوربین های مداربسته به دست ما رسیده و تا ده روز آینده یا انتهای شهریور ماه جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت زوج طلبه کرجی ناهی از منکر | معطلی پرونده در پیچ و خم قضایی

بیانیه ستاد امر به معروف البرز درباره پرونده زوج طلبه کرجی

 روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان البرز هم چندی قبل در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«تحقیقات مقدماتی پرونده ضارب آمر به معروف در کرج با لحاظ مقررات قانونی و با فوریت در دادسرا انجام گردید و با صدور کیفرخواست، جهت رسیدگی و صدور حکم به دادگاه کیفری دو کرج ارسال گردید. بلافاصله از سوی دادگاه نیز وقت رسیدگی برای یکی از روزهای ماه جاری تعیین شده است و لذا جلسه رسیدگی دادگاه در وقت مقرر قانونی تشکیل و مطابق مقررات حکم مقتضی صادر خواهد شد».

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    1 0
    لطاف پیگیری کنید و اینا رو جوری ادب کنید که دیگه کسی جرئت نکنه از این کارا بکنه
  • رسول ملکیان اصفهانی IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    0 0
    با عرض سلام واحترام یک جائی از کارهایمان بخصوص جناب بعضی از مسئولین ایراد دارد. آنهائی که کار قانون را اینقدر کش دادند و آنهائی که به قانون فعلی کامل و خوب عمل نکردند. قربانی جریان معاصر (عفاف و حجاب و فساد و فحشا) خانواده های متدین انقلابی و نیروهای انقلابی متدین پلیس هستند. کی می خواهیم از خواب غفلت بیدار شویم خدا می داند. لعنت خدا بر منافقین .