جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فعالیت تبلیغی مبلغان در مدارس امین ، مدارس وابسته به حوزه علمیه در اهواز

حوزه/ یکی از مدیران مدارس دانش‌آموزی ، گفت: یک طلبه نباید تبدیل به کارمند شود!؛ زیرا این یک آفت بزرگی برای طلبه علی‌الخصوص در آموزش‌وپرورش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام پورثانی، از مدیران مدارس دانش‌آموزی وابسته به حوزه، در نشستی با مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش و همچنین طلاب قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، گفت: یک طلبه نباید تبدیل به کارمند شود!؛ زیرا این یک آفت بزرگی برای طلبه علی‌الخصوص در آموزش‌وپرورش است.

وی در ادامه افزود: اگر ما یک دانش‌آموز را در مسیر معارف اهل‌بیت(ع) قرار دادیم، گویی بشریت را نجات داده‌ایم و این احیای نفس با کارمندی هم‌خوانی ندارد؛ به همین دلیل، باید با دید مربیگری و تربیت نیروی انسانی وارد عرصه شویم و سرباز امام زمان(عج) باید با اعتقاد به این راه، طی طریق کند.

حجت‌الاسلام پورثانی، گفت: هیچ بستری مهیاتر از آموزش‌وپرورش برای طلاب نیست؛ زیرا هم والدین و هم دانش‌آموز در آن حضور داشته و بر این اساس باید برنامه و فعالیت‌های ما نوین، خلاق و مهارتی باشد.

بیشتر بخوانید؛

حدود یک هزار نفر از طلاب خوزستانی در طرح جهادی مدارس امین ثبت‌نام کردند

وی  سپس به توضیح روند کار اداری پذیرفته‌شدگان طرح امین پرداخت و گفت: همه پذیرفته‌شدگان باید در قسمت آموزش ابتدایی فعالیت داشته باشند و امکان تغییر رشته نیست.

وی افزود: سابقه اعزام در تعیین مکان تدریس اثر داشته و سعی شده هر کس در همان شهر و منطقه خود، خدمت کند و قرارداد استخدام به‌صورت پیمانی خواهد بود.

حجت‌الاسلام پورثانی، استخدام قطعی طلاب را پس از دریافت کد ره‌گیری از تهران دانست و گفت: طلاب پس‌ازآن به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند و مهر آینده تدریس خواهند کرد مگر در صورت ضرورت امسال مشغول به تدریس شوند.

وی در پایان گفت: تلاش داریم که نظارت حوزه را برای طلاب قانونمند و قاعده‌مند کنیم تا استمرار نظارت  همچنان حفظ شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha