جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: مقاومت همچنان به راه خود ادامه می دهد و ملت فلسطین نیز عزم خود را برای ادامه مبارزه و مقاومت تا نابودی اشغالگران جزم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در جمع ائمه جماعات شهر اقبالیه قزوین، به تحولات اخیر در فلسطین پرداخت و گفت: تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر گسترش عملیات نظامی علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه مانند حبابی تو خالی است و نمی تواند موجب ترس ملت فلسطین شود.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت همچنان به راه خود ادامه می دهد و ملت فلسطین نیز عزم خود را برای ادامه مبارزه و مقاومت تا نابودی اشغالگران جزم کرده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین بیان کرد: هیچ قدرتی نمی تواند صلابت و عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار کند، چرا که در هشت سال جنگ تحمیلی، دشمن با تمام قوا به کشور ما حمله کرد، اما رزمندگان دلاور ایران اسلامی  با دستان خالی در برابر دشمن ایستادگی کرده و پیروز میدان شدند.

 وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا و دیگر اذناب وی در اسرائیل کوچکتر از آن هستند که بخواهند جمهوری اسلامی را تهدید کنند، چرا که ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته بارها پوزه دشمنان را به خاک مالیده اند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی از مرزهای ایران فراتر رفته و دشمن در تیررس رزمندگان اسلام قرار دارد.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد:  شاید دشمن توانست شخص سردار سلیمانی را از ما بگیرد، ولی شخصیت او را هیچ زمانی از ما نمی تواند بگیرد و ان شاءالله  به برکت شخصیت این شهید و دیگر شهیدان نابودی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی نزدیک است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha