پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ بازدید آیت الله اعرافی از مدارس علمیه شهرستان ساوه

حوزه/ آیت الله اعرافی تصریح کرد: سیاست‌های مدیریت حوزه های علمیه ارتقاء حوزه‌های بلاد و واسپاری اختیارات بیشتر با اعتماد بر سرمایه تاریخی علما و بزرگان و مردم شریف استان ها و شهرها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله علیرضا اعرافی طی پیامی به مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه فارس آورده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر شریف علمای اعلام واساتید گرانمایه ، طلاب عزیز، مدیران محترم، مسؤلان گرامی و کارکنان شریف مدارس و مراکز و موسسات حوزوی و مدیریت  و ریاست و اعضای گرانقدر شورای حوزه علمیه و مدیریت حوزه استان فارس (دامت معالیهم).


با عرض سلام و درود و تسلیت ایام سوگواری سرور آزادگان و سالار شهیدان (ع)  آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه آن استان گرانسنگ و تاریخی را به یکایک شما دوستان عزیز تبریک می گویم و سالی سرشار از پیشرفت و سلامت و عزت و سرافرازی را برای حوزه‌های علمیه و مراکز علمی از خداوند علیم حکیم خواستارم.

شیراز و فارس و شهرهای نام‌آور آن یادآور تاریخی کهن و افتخار آمیز و حوزه های علمیه نوآور و سرافرازند و نام نیک و درخشان فقیهان و حکیمان و  شهیدان و مراجع عظام آن دیار هویت ساز و الهام بخش و غرور آفرین است.

اینک در عصر انقلاب اسلامی از ما و شما انتظار می رود آن مجد و عظمت مدارس و حوزه های علمیه را فراخور روزگار معاصر بازسازی و سنت های استوار حوزوی و علمی و اخلاقی و اجتماعی حوزه را احیاء نماییم.

سیاست بی بدیل مدیریت حوزه های علمیه ارتقای حوزه های بلاد و واسپاری اختیارات بیشتر با اعتماد بر سرمایه تاریخی علما و بزرگان و مردم شریف استان ها و شهرها است و در این مسیر انتظار می رود پیاده سازی برنامه‌های تحولی  و نخستین برنامه پنج ساله ابلاغی و تهیه برش های برنامه ای استانی و شهرستانی و مدرسه ای دراولویت کار مدیران محترم و استادان ارجمند و طلاب عزیز قرار گیرد.

امیدوارم با رعایت شیوه نامه های سلامت فضای تحصیل و تدریس و تحقیق و تهذیب در فرصت های پیش رو رونق مضاعف یابد و شاهد درخشش روز افزون آن حوزه قویم و گرانقدر باشیم بفضله و منّه.

سلامت و عزت و موفقیت همگان و مجد و شکوه اسلام و انقلاب اسلامی و حوزه های علمیه و مراکز علمی و دینی را از خداوند متعال خواستارم.

علی رضا اعرافی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha